Melko pian mulle selvisi, että haluan rakentaa koko SNY kauden jonkun tietyn teeman ympärille ja sellaiseksi valikoitui väri.
Helmikuussa vihreää

Maaliskuussa lilaa

Huhtikuun sinivalkoisen lähetyken unohdin kuvata, mutta sitä voi käydä kurkkimassa Adelheidin sivuilta.
Viimeinen paketti oli sit vaaleanpunaista

Kööpenhaminan tuliaisina lähetin vielä ISON pussillisen salmiakkimerkkareita. Mulle nää on aivan must tuomiset Tanskanmaalta (kyseiseltä reissulta taisin tuoda 3 pussia eli yhteensä 1,5 kiloa...)
Yhteistä kaikissa paketeissa (edellä mainittua salmiakkilähetystä lukuunottamatta) oli teepussit, Läkerol Dentsit ja itsetehty, karkealla leikkaa-liimaa tekniikalla tehty kortti - niin ja tietysti lankaa.


