Olen viettänyt hauskoja hetkiä kommenttienne parissa. Mm. Muoriskan oranssit raidat ja Adelheidin oranssit puikot saivat hymyilemään. Oranssit palmikkosäärystimet  ja kukkasin koristellun lierhatun näin heti silmissäni ja houkutus toteuttaa nämä on todella suuri, huolimatta siitä, että niitä tuskin koskaan tulisin käyttämään. Jo jonkin aikaa olen haaveillut pitkästä, paksusta palmikkovillatakista ja nyt kuvaan ilmestyi sellainen tumma poltettu oranssi väri... aivan ihana, mutta ei aivan mun värejä, tuskin osaisin pitää?

Eilen törmäsin lehtiä pläräillessä vielä yhteen malliin, josta olen haaveillut ennenkin. Aivan ihana, mutta valitettavasti ei edelleenkään aivan mun väri. Ehkä ensi kesään mennessä keksin tuohon malliin ja minulle sopivan värin? (Kuva on Phildarin viime syksyn katalogista, AUTOMNE 2 N#456.)

200645629A000000_R_1.jpg

Kaikkien kommenttien joukosta voittajaksi on arvottu Inkeri. Onnea voittajalle!